2019. dec 10.

KEDVENC BLOGMAS POSTJAIM, AMIT NEKED IS EL KELL OLVASNOD

írta: Kincses Demeter Monika
KEDVENC BLOGMAS POSTJAIM, AMIT NEKED IS EL KELL OLVASNOD

Blogmas #10

songi.jpg

Már javában benne vagyunk a karácsonyi szezonban, mondhatni majdnem a közepén járunk és én egyre izgatottabb vagyok, hiszen közeledik a Szenteste. Izgatott, hogy jó ajándékot vettem-e, hogy mindenki örülni fog-e, hogy lezajlik-e a karácsonyi vacsora rendben. Idén most először indítottam el a Blogmas sorozatomat, a posztok írását nagyon élvezem, igaz rettentően időigényes minden napra újjal előállni, így kis segítség gyanánt körül néztem az interneten mások milyen blogmas posztokkal örvendeztették meg az olvasóikat. Most bemutatom, mik voltak a személyes kedvenceim, amiket neked is feltétlenül el kell olvasnod:

Imádtam a Bead&Speak blog karácsonyi dalgyűjteménye, amiben még én is találtam nekem való új dallamokat. Nézd meg te is a listát, mert nagyon jól összeválogatott énekek vannak felsorolva.

songi.jpg

Kép forrása

Bár én nem terveztem idén ilyen bejegyzést, de nagyon ötletes, ahogy Laura a blogján leírja, hogyan telik egy Szenteste nála. Szerintem mindig érdekes bele látni mások életébe, hátha lophatunk egy-egy új ötletet a miénkbe is belőle.

Az elmaradhatatlan diy dekorációk után is kutatok ilyenkor, így találtam rá Viktória diy koszorújára. A legjobb a blogjában, hogy szép lépésről-lépésre képekkel pontról pontra magyarázza el a folyamatot. Lehet, hogy készítek idén én is egy ehhez hasonlót, mert a régi kezd sajnos szétesni, megviselte a sok költözés.

pumpkinspicelatte.jpg

Kép forrása

A Zenemindörökre blog Pumpkin Spice Latte-ja igazán felkeltette a figyelmemet, mert még sosem gondoltam a tökre úgy, mint egy italban is finom karácsonyi desszertre. Az italválogatását érdemes megnézni.

Remélem tudtam szolgálni néhány újdonsággal számotokra, ez a kis ízelítő is bizonyítja, mennyi minőségi, sokkal több figyelmet érdemlő blog van, amikről eddig nem is tudtunk.

 

Szólj hozzá