2019. dec 25.

HURRÁ KARÁCSONY!

írta: Kincses Demeter Monika
HURRÁ KARÁCSONY!

Blogmas #25

7_1.jpgA mai nappal hivatalosan is Karácsony van, már nem csak a szívekben, hanem naptárilag is. A mai nappal befejeződik a Blogmas sorozatom és elkezdődik az aktív pihenés a következő időszakra, hogy januárban újult erővel vágjak bele a céljaim megvalósításába. De most egy érdekes dolgon tűnődtem.

Ahogy itt ülök egy bögre finom kakaó társaságába és a karácsonyfa világít mellettem, elgondoltam mi minden klassz dolog történt velem ebben az évben és mik ezek az élmények, amik ha fizikai ajándékok lehetnének, biztos a fa alá tenném őket, hogy megkaphassam. Végre vissza költöztem a hegyekbe, ott hagytam Budapestet, pedig az év eleji céljaim még teljesen más utat mutattak nekem. Igaz, hogy Budapest sokat tanított nekem, de nem az volt az utam. Nem bántam meg a döntést, még akkor sem, ha innen nehezebb lesz feljutni időnként. Új blogot is indítottam.Lett egy új igaz barátom is, akiért nagyon hálás vagyok, mert folyton támogat és inspirál. Őt is szívesen a fa alá raknám, ha hála dobozok lennének alatta. Idén új hobbiba is kezdtem, a festés véletlenül jött, de nagyon élvezem. A legnagyobb dolog viszont, hogy idén megvalósult az egyik legnagyobb álmom, ami valaha is volt, az, hogy végre lett egy kertes házam. Az, hogy ez a rokonaimhoz közel van, csak bónusz.

20.jpg

Jövőre az aktív karrierépítésé lesz a főszerep, most ez az életszakasz kezdődik számomra, új dolgokba fogok, új élmények sora fog érni és új emberekkel ismerkedek meg. Már alig várom az új kalandjaimat. Mindenről be fogok számolni őszintén itt a blogon. Sikerekről, célokról és arról, hogyan élem meg a változást. Ha érdekel az út, amire ráléptem mit hozok ki belőle, tarts velem, mert januárban is beszámolok mindenről a blogon. A blogmas után pedig visszatérek a személyes fejlődéssel kapcsolatos tippekhez, eseménybeszámolókhoz, ajánlókhoz, hiszen a misszióm, hogy mások is elérhessék azt a fajta kiegyensúlyozott életet, ami nekem is sikerült.

Boldog, Békés Karácsonyt Neked és Sikerekben, Álommegvalósításban Gazdag Új Évet kívánok!

Szólj hozzá

célok karácsony szenteste blogmas