2023. nov 10.

Rólam

írta: Kincses Demeter Monika
Rólam

Üdv a blogomon, Mónika vagyok!

Küldetésem, hogy az általam bevált módszereket és tippeket megosztva minél több embernek segítsek a kiegyensúlyozott, sikeres és boldog élet kialakításában.

Ennek érdekében hoztam létre a blogom és a social media oldalaim is.

Eredetileg a blog elindításával az volt a célom, hogy a saját életemben felmerülő kihívások megoldására találtakat megosszam másokkal is, de sosem gondoltam volna, hogy ezáltal nem csak segítek, de különleges új ismerősöket és barátokat is nyerek majd.

Saját történetem

Kincses-Demeter Mónika vagyok, környezetkutató, életmód blogger és író. Önfejlesztési utam nem mondhatnám, hogy olyan korán indult, gyerekkoromban nagyon jól éreztem magam, éltem a gyerekek önfeledt mindennapjait és minden áron orvos szerettem volna lenni. Akkoriban úgy éreztem, hogy mindent meg is tettem azért, hogy felvegyenek, de a sors más irányt jelölt ki számomra.

Az egészségügy mellett a másik kedvencem a természet és az állatok voltak, így környezetkutató szakra mentem helyette. Az egyetem első évében kezdtem azt érezni, hogy boldogtalan vagyok, de az okára nem jöttem rá magamtól, így támadt az az ötletem, hogy bemegyek a megyei könyvtárba és a pszichológia részlegen keresgélek válaszok után. Ekkor akadt életemben először önfejlesztő könyv a kezembe. Rögtön kivettem öt könyvet, amiből három kapásból nem tetszett, de két könyv teljesen magával ragadott. Olyan világ tárult elém, amit addig nem ismertem és rögtön beleszerettem az önfejlesztésbe. Egymás után faltam ezután ezeket a könyveket, majd blogokat, videókat, előadásokat és megoldottam az összes felmerülő problémám a tanácsaikkal.

Először a rosszkedv tűnt el, majd rengeteget tanultam magamról és rájöttem, mik azok a célok, amik fontosak nekem, merre induljak el, tudatosabbá, motiváltabbá és boldogabbá váltam. Több, mint tíz évig tanultam és tanultam, mire azt kezdtem érezni, másoknak is meg szeretném mutatni ezt a világot.

Ekkor fogalmazódott meg bennem, hogy szeretném, ha más emberek élete is megváltozhatna jó irányba, mint az enyém, így 2019-ben elindítottam ezt a blogot és a social media oldalaimra is elkezdtem kitenni a gondolataimat, tapasztalataimat.

Mára már elmondhatom, hogy sok, különleges embert, barátot ismerhettem meg a blogom által, és mindig újabb löketet adnak, azok az olvasói visszajelzések, melyek arról szólnak, mennyit segítettek az írásaim számukra, hogy végre egy boldogabb életet kezdjenek élni. Mert sokszor egy hatalmas változáshoz elég egy parányi lépés előre.

Nálam rengeteg időmenedzsmenttel, célokkal, sikerrel és párkapcsolattal kapcsolatos blogbejegyzést olvashatsz majd, hiszen ezek a kedvenc témaköreim és azt látom, ezek mindig nehezen mennek segítség nélkül sok embernek. Bemutatom élő példaként a saját utam, tapasztalataim is, melyek remélem inspirációul szolgálnak arra, hogy elérhető Neked is a vágyott élet, csak tenni kell érte és folyamatosan tanulni.

Ha szeretnél naprakész maradni a blogbejegyzéseimmel kapcsolatban, ha szeretnéd megkapni a gyakori motivációs dózist az életedbe vagy végre elérkezettnek látod az időt, hogy fejleszd önmagad, akkor

látogasd meg blogom minden héten, hiszen hetente új bejegyzésekkel várlak. Mentsd el most kedvenceid közé a www.kincsesdmonika.blog.hu címet!

Kövess a Facebookon, Instagramon, Pinteresten is. Oldalaimat megtalálod a blogom főoldalának jobb oldalán.

Ha közvetlenül Velem szeretnéd felvenni a kapcsolatot bármilyen témában, írj a demetermo@gmail.com címre.

Szólj hozzá