2019. dec 14.

FESTIVE/CHRISTMAS BLOGGER TAG

írta: Kincses Demeter Monika
FESTIVE/CHRISTMAS BLOGGER TAG

Blogmas #14

17.jpgEz a kihvás általában úgy szokott lenni, hogy bloggerek kérik fel egymást, viszont nekem úgy tetszett, hogy önállósítottam magam. Lássuk a kérdéseket és a válaszaim:

Mi a kedvenc karácsonyi filmed?
A karácsony a kastélyban. Minden női olvasómnak ajánlanám megnézésre, igazi klasszikusként kellene számon tartani. Pár éve találtam a youtube-on, ráadásul, ha jól emlékszem, akkor nem is karácsonykor, mégis rögtön hangulatba hozott.

Hol töltöd általában az ünnepeket?
Mindig otthon, ilyenkor átruccanunk a nagyszülőkhöz, szülőkhöz. Szerencsére az idei Karácsony lesz minden idők legklasszabb karácsonya, mert végre haza költöztem a szüleim közelébe és az öcsém is még itthon lakik, így nem kell sokat utaznom ahhoz, hogy lássam őket.

Mi a kedvenc karácsonyi zenéd?
All I want for Christmas, de egyébként rengeteg dalt szeretek, nehéz kiemelni egyet a sok közül.


Ebben az évben melyik karácsonyi tradíciót várod a legjobban?
Az adventi vásárt és a fénytúrát. Már most is rengeteg fényt megnézünk haza felé a kocsiból, de külön elmenni és fotózni is nagyon szeretnék. A főtér ilyenkor gyönyörű.

Igazi, vagy műfenyőd van?
Mindig mű. Ennek két féle oka van: Egyrészt nincs szívem igazi fákat kitenni annak a kínnak, amit a kivágásuk és a beltéri meleg tesz velük, másrészt pedig anyukám allergiás a fenyőre, ezért nem is lehetne másként.

Mi a kedvenc karácsonyi sütid?
A mézeskalács és a grillázs. Imádom a narancsot és az olajos magvakat, ezért ezek egyvelege sütiben is a kedvencem.

4_3.jpg

Légy őszinte, kapni vagy adni szeretsz jobban Karácsonykor?
Ez attól függ. Ha olyan ajándékot kapok, amit nem szeretnék, az igen rossz érzéssel tölt el. Nem azért, mert ebben az ajándék számít igazán, hanem a másik fél nézőpontja, hogy nem volt sem kedve, sem ideje megismerni engem, hogy mit szeretek. Adni is csak azoknak szeretek a szűk családi körben teljes szívből, akik értékelik, amit adok, de természetesen a fő szempont, hogy szívből jöjjön mindkét esetben. Ha az megvan, már nem is annyira lényeges, maga az ajándék.

Mi a legjobb Karácsonyi ajándék, amit valaha kaptál?
Kiskoromban kinéztem egy plüss vizilovat az egyik kirakatban. Valamiért játék még nem tetszett annyira, mint akkor. Viszont ez ősz végén volt és a szüleimnek akkor nem volt elég pénzük megvenni és sírva mentem haza a szomorúságtól. Aztán Karácsonykor nagy meglepetés volt, mikor megkaptam, soha nem örültem karácsonyi ajándéknak akkoriban jobban.


Mi a legemlékezetesebb Karácsonyi emléked?
Ami először eszembe jut, az az, hogy kb. 5 éves lehettem, amikor az unokatestvéreimmel a nagymamánál voltunk, ott volt mindenki a családból és a papám titokban beöltözött Mikulásnak. Amikor megláttuk, egymásra néztünk az unikkal és rögtön tudtuk, hogy papa az, de azért úgy tettünk, mintha nem is sejtenénk. Nagyon díjaztam a fáradozását, pedig szegény alig bírt ajándékokat adogatni a hosszú szakállától.


Hogyan jöttél rá, hogy a Télapó nem létezik?
Egyik Mikuláskor megláttam anyukámat véletlenül, hogy ő rakja be a csizmáinkba a mikuláscsomagot. Nem kellett hozzá sok ész, hogy rájöjjek a valóságra, de nem akartam elmondani senkinek, mert szerettem volna, ha a kisöcsém megmarad még ebben az illúzióban egy ideig.

Szólj hozzá

blogmas chrismtas blogger tag