2020. jan 14.

HELLO 2020 MÁR NAGYON VÁRTALAK!

írta: Kincses Demeter Monika
HELLO 2020 MÁR NAGYON VÁRTALAK!

img_0038.JPG

Talán még sosem vártam egy új évet ennyire, mint a mostanit. Hihetetlen mekkora lelkesedésem van az ezévi céljaim miatt, amiket el akarok érni és már most van egy olyan megérzésem, hogy hihetetlen fantasztikus élményekben lesz részem.

Rengeteget tanultam a tavalyi évben is, amik sokat fognak segíteni abban, hogy meg tudjam valósítani mindazt, amit idénre elterveztem. Az idei év teljesen más lesz, mint az előző. Tavaly teljesen arra koncentráltam, hogy megvalósíthassam egy régi álmom és végre legyen egy fix bázisom, egy kertes házam, amit igazán otthonomnak nevezhetek végre. Most, hogy a háttér ország megvan, Idén immár teljesen a karrieremnek és az életcélomnak szentelem magam. 

Lássuk, mik is a terveim idénre:

Minden héten egy blogposzt

Tavaly augusztusban elindítottam az új blogom itt a blog.hu-n, hogy segíthessek másoknak egy olyan életet elérni, amilyet nekem is sikerült. Úgy voltam vele, ha csak egy-egy elejtett mondat is ad az olvasónak valamit, ami miatt a fejében elindul egy változás, akkor már megérte. Itt a blogon osztom meg azokat a mindennapi tippjeimet, amik nekem is beváltak és olyan ajánlókról is írok, amik adtak nekem valamit és segíthetnek másoknak is egyaránt. Az instagramomon pedig bemutatom az utam és azt, hogyan érem el a mindennapokon keresztül a céljaimat. Az a tervem, hogy heti egy blogposztot teszek ki, de jól tudom, hogy néha idő hiányában ez nem fog tudni megvalósulni, de amit tudok majd megteszek.

img_0045.JPG

Youtube csatorna indítása

Ez az év a komfort zónámból való teljes kilépés jegyében fog telni, mert tudom, hogy igazán örömteli és nagy dolgokat csak akkor tudok létrehozni, átélni. Évek óta terveztem, hogy indítok egy motivációs videókból álló csatornát, hogy aki a blogon lévő tippeket inkább videó formában szereti „fogyasztani”, mint például én is, az ott is kaphasson motiváló tartalmakat. Megmutatni magam tudom, hogy szükséges, hiszen akkor tudom igazán a saját példám bemutatni, hogy igenis neked is sikerülhet az, ami nekem, ha ott állok bizonyítékul. Viszont nehezen vettem rá magam, ugyanakkor mégis elérkezett az idő! Mivel ez a terület számomra teljesen új, így az év első felét a technikai tudás, a vágás, filmezés, beállítások és egyéb fontos, de elengedhetetlen tudás segítségével fogom tölteni. A videótémáim legalább előre két évre már megvannak, így csak idő kérdése, idén mennyit tudok kitenni belőlük.

Elvégezni a coaching képzést

Idén végre tavasszal arra is sort tudok keríteni, hogy elvégezzem a coaching képzést is, hiszen sokkal hatékonyabban tudok tanácsadóként dolgozni, ha papírom is van róla és ismerek még hatékony módszereket.

12 hónap 12 könyv

Eldöntöttem, hogy mivel a tavalyi években nagyon kevés könyvet olvastam, ezért idén legalább minden hónapban el szeretnék olvasni egy könyvet. Eddig is sokat olvastam, hiszen a folyamatos blogolás megkívánja egy-egy téma mélyebb körüljárását, így rengeteg netes anyagot, blogposztot olvastam, de fizikális kézbevehető könyvet csak keveset.

12 hónap 12 festmény

Tavaly új hobbiba kezdtem, a festés iránti szenvedélyem azóta csak nőtt. Az elmúlt hónapokban főként tanultam, gyakoroltam, de idén minden hónapban szeretnék festeni egy képet. Főként a fák, erdők, természet áll hozzám legközelebb, és az arany órák, vagyis a naplemente és napfelkelte.

Többet lenni a természetben

Tavaly a költözés, nyári hőguta és a házfelújítás miatt igen kevés időm maradt barangolni, túrázni és kirándulni, de eldöntöttem, hogy idén rengeteget fogok menni a természetbe, főként hogy itt élek gyakorlatilag a hegyek közelébe.

Visszatérni Budapestre

Hiába nem ott találtam meg a számításom, már örökre a szívembe zártam a várost, így eldöntöttem, hogy minden évben vissza fogok térni. Van egy olyan érzésem, hogy sok ottani kalandban lesz még részem.

Megismerni új embereket

Mivel nagyon szeretek új embereket megismerni és az élettörténetükből rengeteget tudok tanulni, ezért ezévi célom egyrészt a meglévő insta bázissal szorosabb kapcsolatot kiépíteni, valamint új emberekkel ismerkedni. Új szokásom, hogy random bejelölök embereket, vagy akik engem azokkal beszélgetést kezdeményezek. Nem kevés különleges embert és új barátot ismertem meg így tavaly, ezért ezt a jó szokást megtartom idén is.

Szólj hozzá

2020 újévi célok