2019. dec 04.

SAJÁT KARÁCSONYI DEKORÁCIÓIM

írta: Kincses Demeter Monika
SAJÁT KARÁCSONYI DEKORÁCIÓIM

Blogmas #4

Mindig is imádtam a kézzel készült ajándékokat, dekorációkat, így minden évben készítek ajándékba és magamnak is valamilyen új dekort. Általában időhiányban szenvedek, ezért mindig az olyan ötleteket keresem a neten, vagy a boltokban, amik nagyon dekoratívak, ámbár hamar megvannak. Lássuk, milyen díszítést készítettem idén,  és mesélek egy kicsit a meglévőkről is:

y.jpg

Egy közeli téren kivágtak ősszel néhány fát, így arra gondoltam milyen egyszerű, de annál dekoratívabb karácsonyi díszt lehet készíteni néhány faágból, csak meg kell találni hozzá a legszebbet. Ezt ezután néhány gömbbel és dísszel dobtam fel, a végeredmény szerintem magáért beszél.

yy.jpg

Ez a Betlehem még a dédi mamámé volt, így  fontos számomra, hogy minden évben kitegyem őket. Szerintem a fenntartható Karácsony egyik legfontosabb pontja, hogy a régi díszeket használjuk fel újra és újra. Főként, ha az kedves számunkra. A mini karácsonyfákat mind ajándékba kaptam, az adventi gyertyákat is egy barátnőmtől.

yyy.jpg

Adventi koszorút legjobb, ha kézzel készítjük, sajnos nekem ez eddig nem sikerült. Ezt a koszorút még jópár éve az egyik szupermarketben vettem, mert akkoriban nem volt időm készíteni. A leghangulatosabb dekoráció egy fenyőgirland, pár gömb és toboz, nameg égők és fények. Ilyet tettem az étkező asztalomra, a polcok alá lógva és az ágyam felé.

yyyy.jpg

Az igazi Mikulásvirág mérgező, ezért nem mertem eddig a lakásba venni, ráadásul elég borsos ára is van. Ezeket a mű virágokat sok-sok évvel ezelőtt kaptam egy barátnőmtől Karácsonyra. Akkor együtt jártuk a boltokat ajándékért, viszont megakadt a szemem egy pár ilyen virágon. Akkor megkérdezte, hogy miért nem veszem meg. Mondtam neki, hogy sajnálom rá a pénzt, vannak ennél fontosabb dolgok is (épp lakásra gyűjtöttem), így hihetetlen jó érzés volt, amikor megkaptam tőle ajándékba őket, hogy ennyire figyelt rám.

yyyyy.jpg

Ezeket a karácsonyi zoknikat még 5 évvel ezelőtt készítettem, akkor nagy sikert aratott. Időigényes volt, de nagyon megérte. A családom többi tagja is kért volna, de sajnos sosem volt ennyi időm, amit rájuk tudtam volna szánni.

 

Most pedig jöjjön egy nagyon könnyen elkészíthető olcsó, ám annál dekoratívabb diy dekoráció:

1x.jpg

Hozzávalók:

  • 5 db toboz
  • ragasztópisztoly ragasztóval
  • fehér festék
  • díszítő szalag
  • olló

2x.jpg

Az első lépés, hogy az 5 db tobozt az oldalukon összeragasztjuk ragasztópisztollyal. Ezután várunk 2-3 percet, hogy a ragasztó megkössön. Ezután jöhet a festés.

3x.jpg

Zúzmarás, illetve hófödte hatást szeretnénk elérni, ezért fehér festékkel a tobozok csúcsait lekenjük.

4x.jpg

Ha kész vagyunk a tobozok festésével, akkor a díszítő szalagot kössük fel. Ezután akasszuk fel a kívánt helyre. Ugye milyen szépen mutat?

5x.jpg

Nektek milyen karácsonyi dekorjaitok a kedvenceitek? Oszd meg velem kommentben!

 

Szólj hozzá

blogmas karácsonyi dekor ötletek