2019. dec 18.

A 10 LEGSZEBB KARÁCSONYI ZENE, AMIT MINDENKÉPP HALLGATNOD KELL

írta: Kincses Demeter Monika
A 10 LEGSZEBB KARÁCSONYI ZENE, AMIT MINDENKÉPP HALLGATNOD KELL

Blogmas #17

 

Nem tudom Te hogy vagy vele, de szerintem nincs Karácsony jellegzetes ünnepi zenék nélkül. Minden évben érdemes felfedezni az újakat, de a régi klasszikusokat is ér hallgatni. Ma elhoztam neked a kedvenc zenéimből egy válogatást és pár új zenével is gyarapodott a repertoárom. :D

Kezdjük a régi klasszikusokkal. Ha Karácsony és hóesés, akkor nekem zene és Mariah Carey All I want for Christmas. Mindig ezzel kezdem a szezont. Most, hogy írom ezt a bejegyzést is épp ez megy.

A következő nem egy konkrét szám lesz, amit ajánlok, hanem egy válogatás a szinte legjobbakból. Nekem személyes kedvencem innen a Last Christmas, We wish you a Merry Christmas és Bruce Springsteen dala.

Hogy ne csak külföldi számokkal jöjjek egyik magyar kedvencem, amit általános iskolában is énekeltünk a karácsonyi műsorokon:

Magyar válogatások is vannak fent, egyik legjobb:

A következő válogatást azoknak ajánlanám, akiknek kisgyerekük van, mint nekem, így az oviban, suliban megtanult dalokat együtt énekelhetjük vele:

Az egyik Youtuber, akit követek Fatimapanka is felvett nemrég egy nagyon szép dalt, érdemes belehallgatni:

A Frozen Let it Go-jától mindig kiráz a hideg, nagyon szeretem. Számomra Demi Lovato hangjával és performanszával tetszik a legjobban, ezért ezt hoztam:

Festés közben mindig hallgatok egy kis zongorát, nem tudom miért de attól inspirálódom a legjobban. Most is tervezem, hogy festek egy karácsonyi festményt és remekül passzolna hozzá a Diótörő dala:

Ha Love actually, akkor Billy Mack és a Christmas is all around. Kihagyhatatlan minden szezonban:

 Ha vannak kedvenc zenéid, ne tartsd magadban, szívesen fogadok új ajánlásokat. Előre is köszi!

Szólj hozzá