2019. dec 19.

KARÁCSONYI KÍVÁNSÁG LISTA

írta: Kincses Demeter Monika
KARÁCSONYI KÍVÁNSÁG LISTA

Blogmas #19

Mivel igazi listamániás blogger vagyok, nem hagyhattam ki, hogy készítsek egy kívánságlistát az ünnepekre. Hátha valamelyik rokonom olvassa és kapok a listáról valamit, sosem lehet tudni. :D

Új rózsaszínű táska

Képtalálatok a következőre: rózsaszín táska"

Táska oliviashoes.hu

Igazán nem vagyok egy nagy táska fan, nincs sok táskám egy átlagos nőhöz képest. Nálam a fő szempont a praktikusság, hogy úgy érezzem, pont annyi zseb és pont ott van rajta a tatyón, ahol nekem szükséges. Hogy miért éppen rózsaszín? Mert ez az egyértelmű kedvenc színem. A legjobban azt szeretném, ha vízlepergetős műbőr lenne, mert mindig féltem a telefonomat, hogy elázik, ha épp esik az eső. Emiatt az is fő szempont, hogy cipzározható legyen.

Csernus Imre legújabb könyve az "Egy életed van"

Dr. Csernus Imre - Egy életed van

Talán idén ez az egyik legnagyobb "must have". Mivel egyik fő alapelvem, hogy ha élj, akkor már élj meg minden pillanatot ütközik ki ebben a műben is, így előre tudom az ajánlójából, hogy imádnám olvasni és nagyon magával ragadna. Csernus mindig is egy olyan figura volt, akit figyelemmel kísértem, a sors fintora, hogy véletlenül elég közel költöztünk egymáshoz és amikor a Postán mögöttem várakozik legszívesebben meghívnám egy teára vagy borra hogy jól elbeszélgessünk és meginterjúvolhassam. Azon kevés ember közé tartozik (mint én is), aki mert lépni, mert változtatni az életén, ő is és én is otthagytuk Budapestet és Eger környékére költöztünk. Sok hasonlóság van az utunkban, és ma mindketten harmóniában élünk.

Drótos fülklipsz

Képtalálatok a következőre: ear clip"

Valami hasonló jó lenne, csak nem vagyok biztos benne, hogy mennyire marad ez fent a fülön?

Fémallergiám van, ez főként a fülemben lévő fülbevalóknál jön ki leghamarabb, mert ha keresztül szúrok egy lukat, két-három perc és elkezd fájni, bepirosodik és begyullad. Ezért már nem is erőltetem ezt a dolgot pár éve, csak fülklipszet használok. Igen ám, de nem is gondolnád mennyire kevés helyen lehet most ilyet kapni. Gáz, vagy nem általában a kislányoknak célzott verziókból szoktam beszerezni. Szeretnék idén valamilyen egzotikusabban kinézőt is.

Yves Rocher karácsonyi válogatás

Fenyves lelke csomag 1

Fenyves illatú valóban, sosem gondoltam, hogy a joghurt illat megy a fenyőhöz, de mégis

Tavaly előtt karácsonykor a nagymamám lepett meg egy ilyen csomaggal, addig a márkát sem ismertem. Tény, hogy nem egy olcsó csomagról van szó, viszont valami hihetetlen jót tett a bőrömmel és nagyon finom fenyves illata van. Főként a testápolójuk az, amire vágytam, annyira, hogy ezt meg is vettem magamnak, de nem bánnám, ha kipróbálhatnám a többi terméküket is.

Karácsonyi zokni

Képtalálatok a következőre: karácsonyi zokni"

Ez nagyon hagyományos mintájú, de Rudolfos is bátran jöhet

Folyton fázik a lakásban a lábam, igaz nem is tartok túl meleget, de egyébként is ilyen fajta vagyok. Ezért be kellene szereznem egy jó ki karácsonyi zoknit az ünnepekre.

Karácsonyi madárkák dekoráció

Képtalálatok a következőre: karácsonyi madár dekor"

Csillámos madárka jól illik a karácsonyi hangulathoz

Ilyen csiptetős madárkám már van, de azok a tavaszi dekorációmhz illenek legjobban, mert sárga és rózsaszínű. Nagyon jó rajta ez a kis csíptető, mert általában a lelógó faág dízseimre szoktam felcsíptetni, így tényleg arra hasonlít, mintha ülne az ágon.

 

 

 

 

 

Szólj hozzá