2019. aug 13.

ÚJ ÉLETEM, ÚJ BLOGOM

írta: Kincses Demeter Monika
ÚJ ÉLETEM, ÚJ BLOGOM

blogra.pngEgy egész hónapnyi agyalás és egy teljes heti munka után végre körvonalazódott, hogy mit is szeretnék. Azzal volt a bajom, hogy bár a költözés Budapestről minden lelki és testi tartalékom felemésztette, ennek ellenére úrrá lett bennem egy kis nyugtalanság. Éreztem, hogy valami hiányzik, csak nem tudtam pontosan megfogalmazni, hogy mégis mi az. Pár hete, mióta Egerben vagyok azóta nem volt lehetőségem a motivációs cikkeket folytatni. Valahogy nem ment. Először nem értettem, hogy mi lehet ennek az oka, aztán rájöttem. Mert én hiányzom belőlük.

Bár először azt hittem, hogy elég lesz az instán blogolni, de tévedtem. Annyira kevés ott a felület, hogy nem tudtam a saját személyes történetemet, tapasztalataimat és érzéseimet hozzá illeszteni. Anélkül viszont nem vagyok hiteles.

A másik vágyam pedig az volt, hogy dokumentáljam az életem újra, mint egy naplószerűen. De most többet akartam, nem csak a velem történt élményeket, fontos pillanatokat, érzéseket, gondolataimat, hanem a tapasztalataimat és konklúziót is meg akartam osztani, hátha segít feldolgoznom a folyamatokat. Ráadásként hátha segíthet másoknak is.

Az első blogom nem hosszabbítottam meg, mert a beauty téma elérte, beteljesítette a célját, ráadásul rájöttem, hogy teljesen nem én vagyok. Már azon a blogon is hiányérzetem volt, teljesen úgy éreztem, hogy a motivációs, segítő tartalom hiányzik róla, ezért a vége felé létrehoztam ott is egy self-help rovatot. De magamat nem raktam bele úgy igazán ott sem. 2018 novembertől 2019 májusig egyáltalán nem blogoltam. Hiányzott. Nagyon.

Cél: Naplózni akarom a történéseket, érzéseket, gondolatokat, amik épp foglalkoztatnak. Ezeket vastagon kiemelve. A napi legjobb és legszomorúbb pillanatokat. Kedvenc kajákat, miért vagyok aznap hálás, a múltam kis szegleteit érintve néha leírni, miben fejlődtem, régen milyen voltam. Mesélni a jövőbeni célokról, tervekről, milyen életet akarok, mit szeretnék elérni.  Mire jöttem rá aznap az élet nagy tanulságairól. Módszereim, amik beváltak.

Ha valakivel tanulságos dologról beszélgettünk és nyomot hagyott, ha olvastam, filmben láttam ilyet, ami megváltoztatott, mérföldkövek visszaemlékezéseit.

Szólj hozzá