2019. dec 08.

ÚJ KARÁCSONYI DEKOR HAUL

írta: Kincses Demeter Monika
ÚJ KARÁCSONYI DEKOR HAUL

Blogmas #8

i.jpgMinden évben szokás nálam egy kis karácsonyi dekoráció frissítés. Az adott évi trendek is teljesen mások, idén például a fehér madarak és a havas világító házikók a legnagyobb újdonság számomra a boltokban. Egyre jobban divat lett a filcből készült karácsonyfa dísz is. Minden évben adományozok el kézzel készült és régen vásárolt díszeket is, így van helye az újaknak. Mutatom, idén miket sikerült beszerezni:

q.jpg

Vettem egy kis macis pihe puha overált, mert gyakran fázom esténként.

e.jpg

Ilyen fehér, csíptethető madárkák a kívánságlistámon voltak, ezért, amikor megláttam őket rögtön tudtam, hogy jönnek velem haza.

r.jpg

Imádom az erdei állatokat, főként a rókát, szarvast és mókusokat, ilyen fehér színben nem hagyhattam ki, igazán karácsonyias.

t.jpg

Az Yves Rocher tástápoló is rajta volt a listámon, így amikor elmentünk a plázába gyorsan be is szereztem belőle. Hihetetlen klassz fenő illata van.

u.jpg

A hófödte házikók most nagy divat, ez a kis templom világítani is tud.

z.jpg

A hóspray a karácsonyi dekorálás elengedhetetlen eleme szerintem.

w.jpg

Gyakran fázik a lábam, ezért megleptem magam ezzel a pihe-puha meleg lábbelivel.

 

Szólj hozzá